22 Kasım 2011 Salı

Sayıklamalar

Şimdi buraya saçmalayacağım. Kimse için bir şey ifade etmeyecek cümleler kuracağım, belki kendim için bile. Ama beynimi boşaltmak için de başka çözüm bulamadım, napiiim :(

Ve başlıyoruz....

*yazılıp okunmamış bir sürü mektup
*kim doğru kim yanlış
*nasıl yapmalı
*bir yerlere gitmeli otobüsle ya da trenle
*okunacak ne çok kitap var daha
*bir de yılbaşı alışverişi var, ilgilenmek gerek
*o değil de biz napcaz bu yılbaşı hakikaten???
*daha salıdan cuma hesabı yapmak ömrü tüketmekten başka ne ki?
*sen yoksun ya, sensiz uyumak var ya, offff offff
*kime anlatmalı derdimi, kimseler anlamaz ki beni
*nedensiz bir umut kırıntısı var içimde halaaa
*bi müddet boşa aldım vitesi, bakalım neler olacak dışarıdan seyredelim biraz da
*o değil de ben bu şarkıyı neden daha önce hiç dinlememişim
*bizim hayatımızda neden bi ismail abimiz yok gerçekten soruyorum bunu kendime
*neden öyle güzel kalpli insanlar yok artık
*aslında değerini kıymetini bilmediğim çok şey var hayatımda ama senin yarattığın mutsuzluk hepsinin üzerini örtüyor
*kalp her zaman doğruyu gösterir di mi lan? hayır onca kez sakata geldik, saat bile günde iki kere doğruyu gösterirken, kalp de doğruyu bi kere bile olsa gösterir di mi? gösterse de o da sen olsan ya, ne şık hareket olur valla
*yeşil çay mı içsem şimdi ben ıhlamur mu?
*hepimizin hayat kaygıları ne kadar aynı ve ne kadar farklı..
*yeni planlarım var hayat dair du bakalım, bekleyelim biraz
*hala ilk görüşte aşka inanacak kadar saflaşabiliyorum bazen, sonra hemen kendime geliyorum allahtan
*hayatta bikaç tane sağlam dost edinmek lazım, hayat daha bi kolay ve güzel oluoo öyle
*ailenin de kıymetini bilmek lazım, onlar herbişiiiden öte zira
*bağlayamam ben bu yazıyı di mi panpa? okur musun ki sen bunu?
*iyi olacak her bişey panpa, sen merak etme, güzel olacak bundan sonrası, beraber ya da ayrı, iyi olacak;)
*o ıhlamurları almaya geleydin daha iyi olacaktı ama neyse, güzel olacak panpa...


Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder