25 Kasım 2011 Cuma

İnsanlar kötü, dışarısı soğuk...

Bazı geceler uykum kaçar benim. Gelsin diye beklerim, gelmez. Ne yapsam diye dolanırım ortalıkta, işin tuhaf yanı, içimden bir şey yapmak da gelmez. Öyle kilitlerim gözlerimi bir noktaya boş boş bakarım. Beynimde binlerce düşünce cirit atar...

Yine öyle bir gece, bu gece...Ne dinlemek istediğimi bile bilmezken bu çıktı karşıma. Çok severim. Herkesin gittiği zamanlar vardır hayatımızdan. İhtiyacımız olduğu anlarda kimseleri bulamadığımız zamanlar. Öyle zamanlarda bu şarkıyla ağlamışlığım çoktur benim mesela.

Aslında bu yazı da o kadar gereksiz ki, sırf şarkıyı paylaşsam da gitsem olurmuş, ama yapacak bir şey yok ve ben çok sıkıldım. Öyle işte yani, yarın cuma falan, sahte mutluluk sebeplerinden biri yani. Evet şarkıyla alakasız ama öyle.

Buyrun efenim şarkı bu. Benim için dünyalar kadar büyük, 'az' tanıdığım 'küçük adam'a gelsin. Hiç gitmemesi umuduyla...





Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder