30 Temmuz 2011 Cumartesi

Baş Ağrım Benim Biricik Sevgilim!!!



Sevgili baş ağrım,

Bugün sana mektup yazmaya karar verdim. Yazarak bir çok sıkıntımın üstesinden geldiğimi düşünürsek iyi bir çözüm olabilir sanki :))

Sanma ki, burada oturup sana methiyeler düzeceğim. Senden o kadar sıkıldım ve beni o kadar canımdan bezdirdin ki, gerçekten eski yüzsüz bir sevgiliye döndün. İlk önce küçük flörtlerle başladı ilişkimiz, taaa ergenlik dönemlerimde. O zamanlar ayda bir, bilemedin iki haftada bir görüşürdük benim stres durumlarıma bağlı olarak. Sonra görüşmelerimiz sıklaştı, sen benden vazgeçememeye başladın. Ben kaçtıkça sen kovaladın. Ve en son bu sene neredeyse her gün birlikte olmaya başladık. Ama hakkını yememek gerek, tüm sıkıntılı zamanlarımda yanımdaydın!!! Mesela üniversite dönemlerim... Final sınavı mı var ya da bütünleme, geçip kalmam hayat memat meselesi mi, hooop damlardın yanıma. Ya da biriyle kavga ettim, sevgiliyle tartıştım, ağladım zırladım, ertesi gün şiş gözlerim yetmezmiş gibi yanımda yine sen!
Şaka bir yana arada gerçekten fayda sağladığın bir kaç konu da olmadı değil. Sayende alkolü azaltıp, düzenli beslenmeye ve yogaya başladım ki hayatımda aldığım kararların önemli bir kısmı bu dönemden sonradır. Efendime söyleyeyim, ex sevgilimle sevişmek istemediğim zamanlarda da yaptığın yardımlar yadsınamaz bak, yukarda allah var. Ha gerçi sen işi abartıp her gün bana musallat olunca adamla önce seks hayatımız bitti sonra da ilişkimiz ama olsun, yiğidi öldür hakkını yeme demişler:)

İşte bana musallat olup, hayatımı zindana çevirdiğin bu son dönemde artık tamamiyle hayatımdan çıkman gerektiğine karar verip tedavi sürecine başlamak şu hayatta yaptığım en iyi şey oldu sanırım. Yavaş yavaş sinsice yok etmeye kararlıydım seni, farkına bile varmadın senden uzaklaştığımın. Ve sonunda senden kaçmayı başardım:)

Ta ki bugüne kadar! Alkollü gecelerin sabahında eski sevgilinin yanında gözünü açmak kadar beter bir duygu sabah seninle uyanmak biliyor muydun?

Şimdi hala ayılmaya çalışırken şekerim, bir daha aynı hatayı yapmamak adına telefonunu siliyorum bebişim. Rica edeceğim sen de benimkini sil. Sil ki arkadaş bile kalmayalım, bundan sonra da hayatıma uğrayıp içine sıçmazsan memnun olacağım.

Seni sonsuza kadar hayatından çıkarmaya kararlı olan benden sevgiler. XXX

Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder