20 Temmuz 2011 Çarşamba

Aşık Oldum Galiba...



Şimdi efenim, gelir yaz ayları, gevşer gönül yayları atasözümüzü baz alarak bugünün konusuna giriş yapmak isterim. Bendeniz aşık olmuş olabilirim, yani aslında kuvvetle muhtemel aşığım, ama kendisinin bana yüz vermemesi sebebiyle yiğitliğe bok sürdürmemek adına değilmiş gibi davranıyorum. Ha benim gibi sabırsız bir insan nereye kadar bu şekilde davranır, bir deli anında gidip çocuğun yüzüne, bir höykürüşte ben sana aşığım demez mi bilmiyorum.

Ne zaman demeli diye düşündükçe de, dur bakalım çok sabırsızsın, biraz zaman tanı diyorum kendime.Ama hemen sonra yaww aşk bu zaten o da sana aşık olsa şimdi birlikte olurdunuz neyi bekleyeceksin daha, git söyle, en fazla daha da bir daha konuşmazsınız diyorum. Böyle de büyük sorunlarım var işte kendimce.

Ha bunları niye buraya yazıyorsun dersen, az önce keşfettiğim ve Pippi Haşmet'in* blogunda denk geldiğim
"Blog yazmaktan vazgeçme. Yazdıkça, geçmişinle yüzleştikçe geçmiş acılarının, travmalarının etkisinin azaldığını unutma. Yazarken ağlarsın sümüğün akar ama sonra biter geçer." hayat nasihatine istinaden yazıyorum efendim. 

Yaaa böyle işte, aşkmeşk güzel şeyler bunlar değil mi ama:) 

P.S. Linki kendisinden izinsiz veriyorum, az biraz sonra kendisine mail atıp izin isteyeceğim, olur da hayatta olmaz falan derse artık ne yapalım, boynumuz bükük kaldırırız..

Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder