16 Ekim 2011 Pazar

'An'ları Biriktirmek



Dün izlediğim bir filmde* hayatın geri kalanında korkmamak için, kendi hayatından bir 'an' seçmek ile ilgili bir cümle geçiyordu. Bu tip şeyleri hatırlamak konusunda balıklarla yarışacak kadar kötü bir hafızaya sahip olduğumdan tabi ki cümleyi hatırlamıyorum. Ama filmin tam da o sahnesinde ben de bir 'an' seçtim kendime, tabi ki bana kalacak,ama ilgili kişiyle paylaştım :)

Sonra bugün bitmek tükenmek bilmez pazar temizliği ve ütüsü esnasında bunu düşündüm. -Evet, ben hep böyle şeyler düşünürüm iş yaparken, ultrasonik bi' insanım. Tabii ki değilim, ne zamandır bloga yazmadığımı düşününce dur bunu yazayım oldum sadece.-

Gerçekten de korkmamak için, mutlu olmak için, hayattan keyif almak için..vs., böyle 'an'ları olmalı insanın bence. Hayatta insan en az bir kere bile çok sevdiyse, bir kişi tarafından da olsa karşılıksız olarak sevildiyse, bir tane iyi arkadaşı/dostu varsa, bir kere deniz gördüyse, bir kere hayatımın sevişmesiydi dediği bir sevişme yaşadıysa, bir kere gülmekten katıldıysa, bir kere mutsuzluktan ölecek gibi olduysa, bir kere aşık olduysa, bir kere kendini güvende hissettiyse, bir kere ben bu insan için ölürüm cümlesi kurduysa....vs. 'Bir'ler buraya yazılamayacak kadar çok ve herkese göre değişken.

Ve böyle 'bir'lerden oluşan 'an'lar biriktirmek olmalı aslında işimiz gücümüz.

*Filmin adı "This Must Be The Place"-Sean Penn'in performansı yine çok ama çok başarılıydı.


Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder