31 Aralık 2011 Cumartesi

Şükürler Olsun ki...




Yeni yıla girmeden 2011'in bu son gününde kaç gündür yazmaya niyetlendiğim, ama bir türlü fırsat bulup da yazamadığım notlarımı yazmadan kapamayalım yılı değil mi ama?

Şimdi efenim öncelikle, birkaç senedir yeni yıla girmeden önce yaptığım bir liste var benim, şükür ve mutluluk listesi. O sene varlığına şükrettiğim, varlıklarından ötürü mutlu olduklarımın listesi. Blogu açmadan  önce el defterime yazardım, şimdi madem blogumuz var, bloga yazalım.

Her şeyden önce şükürler olsun ki, bu yıl da sevdiklerim yanımda, en fazla bir telefon uzağımdaydı.
Benim ve sevdiklerimin sağlıkları ufak tefek problemler hariç gayet iyiydi.
Yeni bir sürü insan tanıdım, onlardan bir sürü yeni şeyler öğrendim.
Farkındalığımın daha da arttığı bir yıl oldu 2011.
Çok güldüm, çok ağladım, yine canım yandı ama, hepsi için değerdi.
Vicdan sahibi olmanın, yargılamadan dinlemenin, içinden gelen sesi dinlemenin, içinden geçenleri rahatlıkla paylaşmanın ne büyük bir lütuf olduğunu öğretti bu yıl bana.
Küçük bir torba renkli leblebi şekerleriyle ne kadar mutlu olunabileceğini anımsadım.
Çok ama çok güzel kitaplar okudum, çok güzel müzikler dinledim bu yıl da.
Denize girebildim mesela yine.
Kıymet bilmenin, huzurlu olmanın değerini yeniden anladım.
Affetmeyi öğrendim çok çok.
Etrafında olan biten iyi şeyleri fark etmenin insanı daha da çok mutlu ettiğini, diğer insanların yaşadığı acıları paylaşmanın bizi daha da insan yaptığını gördüm.
Yazı yazmaya başladım tekrar.
Aşık oldum, artık olmam derken, bir anda, dünyanın en alakasız insanına. Canımı acıtan, ama benim yeni bir ben olmamı sağlayan, ne olursa olsun hep mutlu olmasını temenni ettiğim bir adama.
İnsanın ne yaparsa kendi kendine yaptığını, izin vermediğimiz sürece kimsenin bizi üzemeyeceği gibi, bizi mutlu da edemeyeceğini, kısacası insanın kendi kurdu olduğunu farkettim bu yıl.
Ve her şeyden önemlisi tüm yıl boyunca,  'arkadaşlar iyidir' cümlesinin ne kadar doğru olduğunu her seferinde defalarca kanıtlayan canlarım (Didom, Ebuşum, Tolgam, Emoşum, Emrem, Tutum, Mertim, Elfom, Seropum) hep yanımdaydılar....

Kısacası, şükürler olsun ki, iyisiyle kötüsüyle bir yılı daha bitirdik :)

Veeee, az kalsın unutuyordum, son bir şükür de, bu sene aldığım en güzel noel hediyesine :)))








Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder