15 Haziran 2011 Çarşamba

Balon



Bir sıkıntı çöreklendi kalbime, yumru gibi duruyor sabahtan beri olduğu yerde öylece. Sanki bir şeyi, birini bekliyorum, bekliyorum ve o gelmedikçe yumru daha da ağırlığını hissettiriyor. Ne beklediğimi de bilmiyorum, yani aslında bilip de bilmemezlikten geliyorum. (Bunun da edebiyat dersinde tecahül-ü arif gibi salak bir ismi vardı sanki, yanlış mı hatırlıyorum acaba, offf googlea açıp bakmaya bile üşendim)

Radyoda da şarkılar inadına inadına damarıma basıyor, misal an itibariyle Pinhani-Sevmekten Usanmam çalıyor. Ben anılara dalıyorum, yumru daha da büyüyor, büyüyor, sanki böyle kocaman sakız balonu gibi, sonra patlayıp yüzüme gözüme yapışacak gibi.

Neyse ben gidip biraz daha Pinhani falan dinleyeyim de, daha çabuk patlasın patlayacak olan...




Huysuz pia tarafından gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder