1 Mayıs 2011 Pazar

Duruyor Zaman Baba




Pilli Bebek'in Duruyor Zaman diye bir şarkısı var, son zamanlarda dilimde dolanıp duran, her dinleyişimde, seninle son sarılmamız geliyor aklıma baba. 22 sene oldu ama benim gözümün önünden gitmeyen senli sahnelerden biri benim için.


Çok özlüyorum seni, uzun zamandır o kadar kızgındım ki sana, bırakıp gittin diye beni, özlediğimi kendime bile itiraf edemedim bunca zaman. Ama artık barışmaya karar verdim seninle, artık fotoğraflarını asabiliyorum duvarıma, hatta bazı olaylarda seni anladığımı bile düşünüyorum.


Sana ne kadar geç kaldığımı, bir kız çocuğu için babasının küçük prensesi olmanın ne büyük birşey ifade ettiğini daha yeni anlıyorum. Hayat keşkelerle yaşanmadığı için keşke böyle olmasaydı da diyemiyorum, vardır elbet böyle olmasının bir sebebi..


Ama bil ki ben seni çok ama çok özlüyorum...


22 sene önce sen bana sarılırken fonda bir şarkı çalsaydı eğer, sanırım bu olurdu ve sen benim kulağıma
"Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin"
diye fısıldıyor olurdun...


Sadece ikimizin uyandığı saatlerde
Duruyor zaman
Çünkü sadece sen tutuklarsın beni
Apansız uyanış gibi
Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin


Büyüsen de, gitsen de hala bekliyor gibi beni
Uzanmış küçük ellerin
Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin


Büyüsen de, gitsen de hala bekliyor gibi beni
Senin küçük ellerin





Huysuz pia tarafından evrene iletildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder