29 Nisan 2011 Cuma

Son Bir Kez

Şu aralar en çok dinlediğim ve her dinlediğimde içimin acıdığı bir şarkı bu. İçimde öyle bir sızı hissediyorum ki, kelimelerle ifade edersem belki bir nebze diner diyer düşünüyorum. Ama dinmiyor, tam dindi diyorum, alakasız birşeyler çekip getiriyor gözümün önüne seni...

Son birkaç sözümü söyleyemediğimden sana belki, seneler geçse de hala acıyor içim. Ve seneler geçtikçe hayatıma her giren insanda hala seni aradığımı daha yeni fark ediyorum.

Bundan sonrası ne olur, dediğin gibi bir 10 yıl sonrası ikimiz için de daha mı güzel olur, kavuşur muyuz bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum, çünkü ağır geliyor bu aşkı hala taşımak bana artık. O yüzden son günlerde dilimde hep bu şarkı...

"yenilgiyi hazmedip gururuma hapsedip gidiyorum
yaralarım yarı açık bendim zaten tek sanık biliyorum
asaletimden mi bilmem yoksa korkumdan mı susuyorum"





Huysuz pia tarafından evrene iletildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder